۸ سایت ساخت شماره مجازی رایگان برتر در دنیا

در این مقاله به شما 8 سایت برتر ساخت شماره مجازی رایگان را معرفی می کنیم که خیلی از افراد این چند سایت را دارند به عنوان پنل به دیگران می فروشند! برای دریافت رایگان این سایت ها با مکس نامبر همراه باشید.

سایت ساخت شماره مجازی

سایت ساخت شماره مجازی

در این جدول می توانید لیست این 8 سایت را مشاهده کنید. برای اینکه سایت مورد نظر باز شود کافیست بر روی آن کلیک کنید،

⚠️هشدار: توجه داشته باشید که ما امنیت و کیفیت این شماره ها را به هیچ وجه تضمین نمی کنیم، در شماره مجازی رایگان، به راحتی دیگران می توانند اکانت شما را هک کنند یا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. بنابرین سایت مکس نامبر هیچگونه مسئولیتی در قبال شماره مجازی رایگان ندارد.

سایت اولwww.receive–sms–online.info
سایت دومreceivefreesms.net
سایت سومreceivesmsonline.com
سایت چهارمhs3x.com
سایت پنجمwww.receivesmsonline.net
سایت ششمsms-receive.net
سایت هفتمreceive-a-sms.com

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام دیگر کارایی ندارد!

بی شک شما مانند تعداد زیادی از افرادی که دنبال دریافت شماره مجازی و ساخت آن به صورت رایگان برای تلگرام هستند اما تلگرام در این چند ماهه سیاست خود را به شدت تغییر داده و توانسته با ساخت ربات های هوشمند شماره های این سایت ها را چک کند و خودکار بلاک کند! البته گاهی هم بین هر 50 تا شماره مجازی, یکی از آنها سالم می باشد که میتوانید از آن بهرهمند شوید لذا توجه کنید که بعد از ساخت آن اکانت باید تایید دو مرحله ای بگذارید تا شخص دیگری نتواند به اکانت تلگرام شما نفوذ کند و خوشبختانه اگر بتوانید اکانت را بسازید به احتمال 50 تا 80 درصد دیگر اکانت شما بلاک نخواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید.در راجب ریپورت بودن شماره مجازی هم باید بگم کافیست که به ربات اسپم بات پیام بدهید تا خارج شدن از ریپورت تلگرام صورت بگیرید. بنابرین به جای ساخت شماره مجازی رایگان و غیر امن، پیشنهاد می کنیم از شماره مجازی اختصاصی و حرفه ای و امن استفاده کنید.

پیشنهاد ما خرید شماره مجازی امن و اختصاصی از سایت مکس نامبر است

برای خرید شماره مجازی از مکس نامبر کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

سایت ساخت شماره مجازی

شماره مجازی رایگان سایر شبکه ها بسته شد!

بسیاری از شبکه های دیگر از جمله توییتر و اینستاگرام و … همانند تلگرام ربات هایی دارند که شماره مجازی این سایت ها را دریافت و خودکار بلاک میکند به همین منظور شما با این شماره های مجازی رایگانی که در سایت قرار گرفته به احتمال 70 درصد نمیتوانید در شبکه های مهم مجازی دیگر عضو شوید و اینکه خطر هک شدن اکانت با این شماره ها در شبکه های دیگر از تلگرام بیشتر می باشد زیرا در سایر رسانه های اجتماعی مانند توییتر امکان تایید دو مرجله ای با شماره مجازی وجود ندارد.

راه چاره چیست؟

بهترین راه چاره این است به جای ساخت شماره مجازی رایگان از سایت های خرید شماره مجازی استفاده کنید که برای خرید کردن در این سایت ها نیازمند حساب خارجی برای خرید دلار یا یورو و دیگر واحد های ارزی هستید و یقیناٌ برای بسیاری از افراد دشوار می باشد. اما خبر خیلی عالی این است که سایت مکس نامبر این پنل های فروش شماره مجازی را خریداری کرده و شما قادر خواهید بود که به صورت مستقیم و آنلاین از درگاه پرداخت شاپرک با پروکتل امن HTTPS خرید نمایید, برای اینکار کافیست به صفحه اصلی سایت بروید و نرم افزار و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت وجه را واریز نمایید تا شماره خود را دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رادمان
رادمان

خوبه، منم ترجیح میدم از خرید شماره مجازی استفاده کنم تا اینکه از سایت ساخت شماره مجازی استفاده کنم

سامان
سامان

متاسفانه یک بار از شماره های رایگان استفاده کردم و نتیجه اش شد از دست دادن یک قرارداد

کاظمی
کاظمی

سلام وقت به خیر آیا در صورت خرید اگر مشکلی در مورد اتصال وجود داشته باشد از طریق any desk خدمت رسانی دارید؟

Zahranasiri
Zahranasiri

سلام چجوری میتونم دریافت کنم

5/5

آیا داشتن 7000+ مشتری اتفاقیست؟

تمام تمرکز ما بر روی کیفیت شماره هاست، برای همین شماره هر کشوری در سایت موجود نیست و شماره ها از مرجع اصلی و بین المللی فروش شماره مجازی خریداری می شود.

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x