شماره مجازی بدون ریپورت چیست و از کجا بخرم؟

اگر می خواهید بدانید شماره مجازی بدون رپورت چیست و از کجا شماره مجازی بدون ریپورت تضمینی دریافت کنید، حتما این مطلب را کامل و با دقت بخوانید.

مقدمه شماره مجازی بدون ریپورت:

شماره مجازی بدون ریپورت

امروزه شاهد پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه‎های هوشمند و دیجیتالی در جهان هستیم. طبیعی است که در طرف دیگر این پیشرفت چشمگیر، برخی نیازهای تعریف نشده و نامتعارف برای انسان‌ها به وجود بیاید که پیش از این وجود خارجی نداشت. انسان‌ها برای اینکه بتوانند هم‌پای بشریت پیشرفت کرده و از قافله عقب نمانند و از برخی فرصت‌های خاص در جامعه استفاده کنند، باید به این نیازها توجه داشته باشند و تا حد توان آن‌ها را رفع کنند. بزرگ‌ترین نیاز انسان که به دنیای دیجیتالی و تکنولوژی ارتباط دارد، وسیله‌هایی برای برقراری تماس و ارتباط با انسان‌های دیگر است، همانند گوشی همراه و سیمکارت.

در حال حاضر به سختی می‌توان فردی را در جامعه پیدا کرد که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت مداوم نداشته باشد. افراد برای اینکه بتوانند در این شبکه‌های اجتماعی یک اکانت شخصی برای خودشان ایجاد کنند و در آن فعالیت کنند، باید یک شماره تلفن مشخص در اکانت خود وارد کنند. البته به دلیل شخصی بودن شماره تلفن و امنیت پایین دنیای دیجیتال امروزی، بسیاری از افراد حاضر به وارد کردن شماره تلفن خود در این نرم افزارها نیستند. به همین دلیل، از شماره مجازی برای وارد شدن و فعالیت کردن در هرکدام از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ماهیت این مفهوم بیشتر آشنا کنیم.

اصلا خود شماره مجازی به چه معناست؟

قطعا تا به حال متوجه شده‌اید که نمی‌توان بدون دسترسی داشتن به یک سیمکارت، از شماره تلفن آن استفاده کرد. به همین دلیل، شماره مجازی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شماره تلفن‌های موجود در دنیای دیجیتالی شد؛ چراکه شما بدون نیاز فیزیکی به سیمکارت می‌توانید از تمامی امکانات آن اسفاده کنید. با وجود شماره مجازی، افراد می‌توانند بدون اینکه اطلاعات شخصی خود را در هر یک از نرم افزارهای خارجی وارد کنند، در آن اکانت به وجود آورند. به عبارتی دیگر، شماره مجازی یک شماره تلفن بدون سند و مدرک است که عملا وجود خارجی ندارد؛ اما کاربران می‌توانند از آن برای ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

شماره‌های مجازی، شماره تلفن‌هایی خارجی هستند که به کشورهای دیگر تعلق دارند. افراد می‌توانند از طریق برخی اپراتورهایی خاص، شماره مجازی کشور مورد نظرشان را در عرض چند دقیقه خریداری کرده و از آن برای ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. البته امروزه انواع مختلفی از شماره‌های مجازی در دنیای دیجیتالی وجود دارد و کاربران می‌توانند هرکدام از آن‌ها را با پیشوند کشور مورد علاقه خود خریداری کنند.

تا چند سال گذشته، امکان ساخت شماره مجازی تمامی کشورها به صورت کامل در نرم افزارهایی خاص وجود داشت و کاربران می‌توانستند در عرض چند دقیقه چندین شماره مجازی برای خود بسازند. اما امروزه این امکان از دسترس تمامی کاربران خارج شده و دیگر نمی‌توانند به سادگی شماره مجازی بسازند. در واقع تمامی نرم افزارها از دسترس خارج شده‌‌اند و کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در حال حاضر تنها راهی که برای دسترسی به شماره مجازی و استفاده از آن وجود دارد، خرید شماره مجازی از فروشگاه‌های آنلاین است.

برخی از دلایل خرید شماره مجازی:

شماره مجازی

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد، شماره مجازی انواع مختلفی دارد و کاربران می‌توانند از آن استفاده‌های فراوانی داشته باشند. شما باید پیش از اقدام برای خرید شماره مجازی، هدف خودتان را از این خرید تعیین کنید و نوع مناسب را برای خود بخرید؛ چراکه هرکدام از انواع شماره مجازی برای کاربرد مشخصی طراحی شده‌اند و شما نمی‌توانید با استفاده از یک شماره، در دو شبکه اجتماعی متفاوت اکانت اختصاصی برای خودتان باز کنید. در ادامه، مهم‌ترین و رایج‌ترین کاربردهای استفاده از شماره مجازی را برایتان شرح می‌دهیم:

ساخت اکانت واتساپ

با توجه به میزان محبوبیت و تعداد بالای کاربران پیام‌رسان واتساپ، طبیعی است که کاربران به دنبال ایجاد اکانت در این نرم افزار با استفاده از شماره مجازی باشند. واتساپ یک پیام‌رسان کاملا مطمئن در دنیای دیجیتالی است که شماره تلفن تمامی کاربران را به دیگران نمایش می‌دهد. البته بسیاری از کاربران از این ویژگی واتساپ راضی نیستند و نمی‌خواهند شماره تلفن خود را به راحتی در اختیار دیگر کاربران قرار دهند. به همین دلیل است که ایجاد اکانت در واتساپ محبوبیت بسیاری یافته و کاربران به دنبال ایجاد اکانت با شماره مجازی برای خودشان هستند.

ساخت اکانت تلگرام

دومین کاربرد بسیار برجسته شماره مجازی میان کاربران، امکان ایجاد اکانت تلگرام است. با وجود اینکه امنیت کامل در پیام‌رسان تلگرام برای تمامی کاربران برقرار شده و هیچ خطری برای هیچ‌کسی وجود ندارد، اما همچنان شاهد نگرانی عده کثیری از کاربران در استفاده از این نرم افزار هستیم. افراد می‌توانند با ایجاد اکانت تلگرام با استفاده از شماره مجازی، هرگونه امکان ردیابی را به حداقل برسانند و بدون نگرانی، از این فضای فوق‌العاده کاربردی استفاده کنند.

ساخت اکانت اینستاگرام

امروزه محبوب‌ترین شبکه اجتماعی موجود در جهان، بدون‌شک اینستاگرام است. اینستاگرام یک بستر خارق‌العاده برای ایجاد ارتباطی موثر میان کاربران به شمار می‌رود که می‌تواند میان شهروندان کشورهای متفاوت ارتباط برقرار کند. به همین دلیل، کاربران به دنبال ایجاد چندین اکانت اینستاگرام برای خود هستند تا به صورت ناشناس در آن حضور یابند. شما می‌توانید با خرید شماره مجازی مختص ایجاد اکانت اینستاگرام، حضور خودتان را به صورت ناشناس در این نرم افزار خاص تثبیت کنید.

شماره مجازی ریپورت یعنی چه؟

تمامی نرم افزارهای پیام‎‌رسان و شبکه‌های اجتماعی برای افزایش امنیت در فضای خود، کاربران متخلف را ریپورت می‌کنند تا در انجام برخی فعالیت‌های خاص ناتوان باشند؛ چراکه اولویت هرکدام از این نرم افزارها، حفظ امنیت و راحتی کاربران در فضای شبکه است. پس اگر اکانت یک شماره تلفن ریپورت شود، کاربر نمی‌تواند با آن اکانت برخی فعالیت‌های خاص را انجام دهد. بنابراین باید تا اتمام مدت ریپورت بودن صبر کند تا بتواند فعالیت خود را از سر بگیرد.

شاید تا به حال در برخی فروشگاه‌های ایرانی مشاهده کرده باشید که شماره مجازی ریپورت به فروش می‌رسانند. طبیعی است که در نگاه اول، متوجه مفهوم و کاربرد شماره مجازی ریپورت نشوید؛ چراکه این اصطلاح تنها در بازار شماره مجازی به کار برده می‌شود. منظور از شماره مجازی ریپورت، شماره‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی ریپورت شده و فرد نمی‌تواند برخی فعالیت‌ها را از همان ابتدا در اکانت شماره مجازی انجام دهد. به همین دلیل، اکثر افراد به دنبال شماره‌های مجازی بدون ریپورت هستند تا بتوانند نهایت استفاده را از اکانت خود در شبکه‌های اجتماعی ببرند.

طبیعتا شماره‌های مجازی ریپورت قیمت پایین‌تری نسبت به شماره‌های مجازی بدون ریپورت دارند و افراد می‌توانند آن‌ها را با تخفیف ویژه خریداری کنند. کاربران باید با مشخص کردن هدف خود از خرید، بین دو گزینه شماره مجازی ریپورت و بدون ریپورت یک انتخاب مناسب و خوب داشته باشند که بعدا پشیمان نشوند. در ادامه، نیم نگاهی به مزایای شماره‌های مجازی بدون ریپورت خواهیم انداخت.

برخی از محدودیت‌ها در شماره مجازی ریپورت

شماره مجازی ریپورت

ریپورت بودن شماره مجازی، مشکلات و محدودیت‌های فراوانی برای اکانت افراد در شبکه‌های اجتماعی به وجود خواهد آورد. به طوری که کاربران در انجام برخی از فعالیت‌های خاص و عمومی به مشکل برخورده و نمی‌توانند به سادگی قبل، در آن‌ها فعالیت کنند. برای اینکه بیشتر و بهتر با مزایای شماره مجازی بدون ریپورت آشنا شوید، برخی از مهم‌ترین محدودیت‌های شماره مجازی ریپورت را برایتان شرح می‌دهیم.

ارسال پیام به کاربران دیگر

قطعا یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی، امکان ارسال پیام و ایجاد ارتباط با کاربران دیگر است. اما اگر اکانت یکی از این کاربران ریپورت باشد، قادر نخواهد بود به کاربران ناشناس پیام دهد.

دنبال کردن پیج یا کانال افراد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل ریپورت بودن اکانت، نتوانسته‌اید برخی پیج‌ها و کانال‌های خاص را دنبال کنید. این محدودیت برای تمامی کاربرانی که اکانت ریپورت دارند صدق کرده و به کل لذت حضور در شبکه‌های اجتماعی را از افراد سلب می‌کند.

امکان بن اکانت کاربر

ریپورت شدن اکانت افراد در شبکه‌های اجتماعی، کاملا به گزارش و اعتراض کاربران دیگر وابسته است؛ چراکه ریپورت شدن اکانت به دلیل گزارش تخلف کاربران دیگر رخ می‌دهد. به این ترتیب، شبکه متوجه می‌شود که شما در دنیای دیجتالی جرمی مرتکب شده‌اید و اکانت شما را تا زمانی مشخص جریمه و محدود می‌کند. اگر در همین دوران محدودیت، شما تخلف دیگری مرتکب شوید و کاربر دیگری تخلف شما را به شبکه گزارش کند، جریمه شما سنگین‌تر خواهد شد و شاید تا ماه‌ها یا تا همیشه اکانت شما ریپورت باقی بماند‌.

مزایای استفاده از شماره مجازی بدون ریپورت

عموما کاربران مشتاق به خرید، شماره مجازی بدون ریپورت را به شماره‌های ریپورت ترجیح می‌دهند. این محبوبیت شماره‌های مجازی بدون ریپورت به دلیل وجود برخی مزایای خاص است که باعث شده کاربران حاضر به پرداخت هزینه اضافی برای خرید آن باشند. در ادامه، مزایای خریداری شماره مجازی بدون ریپورت را در اختیارتان می‌گذاریم:

نداشتن محدودیت در انجام فعالیت

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، شماره‌های مجازی ریپورت محدودیت‌های فراوانی در انجام برخی فعالیت‌ها دارند و کاربر باید در یک چهارچوب خاص فعالیت کند. اما شماره مجازی بدون ریپورت هیچ‌گونه محدودیت خاصی ندارد و شما می‌توانید در آن هر فعالیتی را که می‌خواهید انجام دهید. البته باید مواظب باشید که به خاطر ارتکاب برخی تخلف‌های مشخص، توسط شبکه ریپورت نشوید تا بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید.

استفاده راحت‌تر از اکانت

برای اینکه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بتوانید به کاربران دیگر پیام ارسال کنید و با افراد دیگر تعامل داشته باشید، نباید شماره مجازی شما ریپورت باشد. در صورتی که شماره مجازی شما ریپورت است و نمی‌توانید به اکانت کاربران دیگر پیام دهید، باید منتظر رفع شدن ریپورت اکانتتان بمانید. البته تنها در صورتی ریپورت بودن شماره مجازی شما از بین خواهد رفت که تخلف اکانت شما چندان سنگین نبوده و چندین کاربر اکانت شما را ریپورت نکرده‌ باشند.

چگونه شماره مجازی بدون ریپورت خریداری کنیم؟

شماره مجازی بدون ریپورت

حال که اهمیت و ارزش خرید شماره مجازی بدون ریپورت را می‌دانید و به دنبال خرید آن هستید، بهتر است از مراحل دقیق و گام‌به‌گام آن آگاه باشید. امروزه فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در دنیای دیجیتالی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها، شماره مجازی دلخواه خود را خریداری کنند. اما برای اینکه کار شما را در پروسه خرید شماره مجازی راحت کنیم، بهترین فروشگاه شماره مجازی در ایران را در انتهای مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. حال مراحل خرید شماره مجازی بدون ریپورت را در اختیارتان می‌گذاریم:

یافتن فروشگاه آنلاین

اولین مرحله برای خرید شماره مجازی بدون ریپورت، یافتن یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اعتماد در ایران است. با افزایش تقاضای مردم برای خرید شماره مجازی، ده‌ها فروشگاه آنلاین مختلف در سرتاسر کشور تاسیس شده که شماره مجازی تمامی کشورها را به فروش می‌رسانند. شما باید با بررسی مزایا و معایب هرکدام، بهترین فروشگاه آنلاین ایرانی شماره مجازی را برای خودتان پیدا کنید تا مشکلی در پروسه خرید به وجود نیاید.

انتخاب شماره مجازی

هر فروشگاهی، چندین گزینه را برای خرید شماره مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تمام افراد بتوانند شماره مورد نظر خود را خریداری کنند‌. شما باید با مشخص کردن هدف خود از خرید و انتخاب سطح کیفیت شماره مجازی، بهترین مورد را برای خودتان برگزینید و بر روی آن کلیک کنید.

پرداخت هزینه

همواره در نظر داشته باشید که شماره مجازی کشورهای محبوب و بدون ریپورت بیشترین قیمت را دارند و باید مبلغ نسبتا بالاتری برای آن‌ها پرداخت کنید. پس از انتخاب، باید هزینه آن را بپردازید. با این کار، اپراتور فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از شماره مجازی برای ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی موردنظرتان استفاده کنید.

شماره مجازی بدون ریپورت از کجا بخریم؟

با توجه به شدت محبوبیت شماره مجازی بدون ریپورت، دور از ذهن نیست که بتوانید آن را در تمامی فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کنید. به همین دلیل بازار فروش شماره‌های مجازی بدون ریپورت بسیار داغ بوده و فروشگاه‌های زیادی در این زمینه باهم رقابت می‌کنند. پس بهتر است در ابتدا به خوبی تمام وبسایت‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را با مناسب‌ترین قیمت بخرید.

پیشنهاد ما خرید شماره مجازی امن و اختصاصی از سایت مکس نامبر است

برای خرید شماره مجازی از مکس نامبر کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید شماره مجازی بدون ریپورت

در این مطلب، به طور کامل مفهوم و مزایای شماره مجازی بدون ریپورت را برایتان شرح دادیم تا با آگاهی کامل، اقدام به خرید شماره موردنظر خود کنید. در‌حال‌حاضر بهترین فروشگاه شماره مجازی در ایران، فروشگاه مکس نامبر است که با سابقه‌ای ۶ ساله در حوزه ساخت و فروش شماره مجازی‌های مختلف، فعالیت می‌کند. افراد می‌توانند انواع شماره مجازی را همراه با پشتیبانی آن، از مکس نامبر خریداری کنند و اکانت خود را در شبکه‌های اجتماعی به وجود بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه و خدمات فروشگاه شماره مجازی تک نامر، به وبسایت آن مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5

آیا داشتن 7000+ مشتری اتفاقیست؟

تمام تمرکز ما بر روی کیفیت شماره هاست، برای همین شماره هر کشوری در سایت موجود نیست و شماره ها از مرجع اصلی و بین المللی فروش شماره مجازی خریداری می شود.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x